Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014



Η Εφηβεία πάει σχολείο


Όλοι γνωρίζουμε καλά πως στο σχολείο (ιδίως γυμνάσιο και λύκειο) αρχίζουμε να ωριμάζουμε, να δημιουργούμε παρέες και να κάνουμε φιλίες!
Εγώ (μαθήτρια) κάθισα και παρατήρησα σήμερα στο σχολικό διάλειμμα τις συμπεριφορές και τις συνήθειες διαφόρων παιδιών… Αγοριών και κοριτσιών! Τα αποτελέσματα μου θα τα δείτε παρακάτω.
ΑΓΟΡΙΑ
Τα αγόρια στο σχολείο μου δεν διαφέρουν πολύ και από τα συνηθισμένα αγόρια στον σχολικό χώρο. Τα περισσότερα αγόρια βρίσκονται σε παρέες και συζητούν,γελούν ,παίζουν , ασχολούνται με τα κινητά τους ητσακώνονται. Όμως υπάρχουν και ελάχιστα αγόρια που φαίνονται μοναχικά καθώς είναι μόνα τους στο διάλειμμα , κοιτάζοντας γύρω τους, χωρίς να μιλάνε πολύ και το κυριότερο να μην έχουν φίλους! Ναι… Είναι πολύ κρίμα να υπάρχουν παιδιά στο σχολείο που να μην έχουν βρει έναν φίλο με ίδια ενδιαφέροντα και συνήθειες. Άλλα μάλλον σε αυτό εμπλέκεται και ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ!
Για να ξεφύγουμε λίγο όμως από αυτό το θέμα ας δούμε και άλλες συμπεριφορές αγοριών.
Άλλο χαρακτηριστικό των σχολείων είναι επίσης οι εφηβικοί έρωτες! Όπως και σε κάθε σχολείο, στο δικό μου δεν λείπουν τα φλερτ και οι αγκαλιές που κάνουν τα αγοράκια στα κοριτσάκια. Είναι πολύ γλυκό και ταυτόχρονα αστείο λόγου της ηλικίας μας χαχαχα ;)
ΚΟΡΙΤΣΙΑ
Τα περισσότερα κορίτσια στο σχολείο μου ,όπως και τα περισσότερα  αγόρια , βρίσκονται σε παρέες και συζητούν-κουτσομπολεύουν-γελούν-λένε μυστικά! Ααα… Καλέ ξέχασα να πω το Must της εποχής μας ! ΟΙ SELFIES!!! Ναι ναι… Στο σχολείο μου τα κορίτσια συνηθίζουν πολύ να βγάζουν φωτογραφίες διότι όπως ξέρουμε όλοι συνήθως τα κορίτσια έχουν το «ψώνιο» μέσα τους καθώς κοιτάζονται , φτιάχνονται κλπ. Επίσης αρκετά συχνό είναι και το φαινόμενο να ακούνε τα κορίτσια μουσική και να χορεύουν καθώς δεν υπάρχει ντροπή και τα κάνουν όλα με αυθορμητισμό!!!
Πολλά κορίτσια όμως σχολιάζουν και κριτικάρουν αρκετούς μαθητές γιατί δεν τους αρέσει η εμφάνισή τους ή τα θεωρούν άσχημα- κοντά – χοντρά! Όλα τα παιδιά ( βάζω και τον εαυτό μου μέσα) κάνουν διακρίσεις οι οποίες είναι απαράδεκτες και καθόλου ωραίες προς τους συμμαθητές τους!
                      
ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΝΟΝΤΑΣ:
Τα παιδιά στο σχολείο μου έχουν διάφορα ενδιαφέροντα! Αλλά, αυτό που θέλω να τονίσω εγώ είναι ότι καλό είναι κάθε παιδί να χτίζει την δικιά του προσωπικότητα και όχι να αντιγράφει των άλλων! Με αυτόν τον τρόπο κάθε παιδί γίνεται μοναδικό και αγαπητό!
 Υ.Γ ΑΑΑΑΑΑΑ και να θυμάστε ! Τώρα εμείς οι έφηβοι πρέπει να περάσουμε τις καλύτερες στιγμές για να τις κρατήσουμε στη μνήμη μας για ΠΑΝΤΑ!


Καλό κουράγιο παιδιά!!!