Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015

                                                                                        ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΕΦΗΒΕΙΑ ΜΟΥ










Όπως ξέρετε όλα τα παιδάκια κάποια στιγμή μεγαλώνουν, ωριμάζουν και μπαίνουν στην εφηβεία!!! Σ ’αυτήν την περίοδο της ζωής τους όλα τους ΦΤΑΙΝΕ!! Ακόμα και το παραμικρό τόσο δα μικρούλι λάθος να κάνει κάποιος, αμέσως να πέσουν να τον φάνε.
Το πιο συνηθισμένο θέμα που απασχολεί τους εφήβους είναι η εξωτερική τους εμφάνιση, καθώς τα κοριτσάκια θέλουν να δείχνουν όμορφα, αλλά και τα αγοράκια με την σειρά τους δεν πάνε πίσω (υπάρχουν και εξαιρέσεις). Κατά την γνώμη μου, δεν πιστεύω πως πρέπει να είμαστε υπερβολικοί με την εμφάνισή μας. Πρέπει να την αποδεχτούμε και να της δίνουμε λίγη προσοχή , για να μην είμαστε σαν το «λέτσο»!
Μερικά παιδιά έχουν υπερβολικό άγχος για τους βαθμούς τους. Πιστεύω πως δεν είμαι το νούμερο ένα παράδειγμα για να κάνω υποδείξεις αλλά τα πιστεύω μου θα τα πω και θα τα υποστηρίξω με επιχειρήματα. Συνήθως ένα παιδί που την ώρα του μαθήματος είναι στον «κόσμο» του, δηλαδή μη συγκεντρωμένο στον δάσκαλο για τον α-β λόγο ,ξέρει πως η βαθμολογία του θα είναι χαμηλή παρόλο που προσπαθεί να το προσπεράσει και να πει στον εαυτό του ότι θα τα πάει καλά. Αν προσπαθήσει να γίνει καλύερο όμως θα τα καταφέρει και δεν θα έχει άγχος.
Τελικά η εφηβεία είναι η πιο ωραία περίοδος της ζωής μας και πρέπει να κάνουμε τις τρέλες μας τώρα που μπορούμε, γιατί θα φθάσει καιρός που θα πείτε «γιατί ……»!!!


ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!
Μαρία Ρίλου