Κυριακή 8 Μαρτίου 2015

To  A3 -Α4 γράφει για τηνεφηβεία.

Για μένα εφηβεία είναι παράξενο πράγμα. Τα παιδιά τρελαίνονται ....
Avril

H εφηβεία είναι κάτι ξεχωριστό.Όλα τα παιδιά περνούν αυτή τη φάση.Αρχίζει το ενδιαφέρον για το άλλο φύλο και συχνά μαλώνουν με τους γονείς τους...
GhostRider

Κάθε μέρα μαλώνω με τους γονείς μου και πολλές φορές με τις γιαγιές μου..
Lester GR

Νιώθω πολύ χαρούμενος σε αυτή την ηλικία γιατί πηγαίνω ποδόσφαιρο.Καμμιά φορά είμαι απότομος με τους γονείς μου και τους φίλους μου..
Εντεν Αζάρ

Για μένα εφηβεία είναι φλερτ,όνειρα, συγκρούσεις και νεύρα.Νιώθω χαρά όταν είμαι με τους φίλους μου..

Η εφηβεία είναι παράξενη, μεγαλώνουμε και αλλάζουμε.Ερωτευόμαστε .....έχουμε πιο πολλές ευθύνες και τρελαινόμαστε γενικώς..
Jennifer

Η εφηβεία είναι η καλύτερη περίοδος της ζωής του ανθρώπου.Ελευθερώνεσαι και νιώθεις καλύτερα από ποτέ.

Άλλες φορές είσαι γεμάτος ενέργεια κι άλλες φορές βαριέσαι πάρα πολύ..
Α.Π.

Εφηβεία ,μια ηλικία που δεν ξέρεις τι σου γίνεται.Τα συναισθήματά σου είναι περίεργα .Ενθουσιάζεσαι ,ερωτεύεσαι και απογοητεύεσαι εύκολα. Ψάχνεις να βρεις κάτι που θα κάνει τη ζωή σου πιο ωραία ..έναν άνθρωπο ,ένα χόμπυ ,τη μουσική..Όλα ειναι πιο τρελλά στην εφηβεία. 
Οδυσσέας.

Τα παιδιά αρχίζουν να μεγαλώνουν ,να αλλάζουν ,να κάνουν όνειρα για τη ζωή , να ερωτεύονται πότε αληθινά και πότε ψεύτικα.Μερικές φορές μπλέκουν με κακές παρέες.
Shakira

Για μένα εφηβεία είναι ένα στάδιο της ζωής που αρχίζεις να τρελαίνεσαι λόγω ορμονών.Δεν σ' ενδιαφέρει τι θα κάνεις στη ζωή σου αλλά να περνάς καλά.Μπορεί να μπλέξεις εύκολα με κακές παρέες. Δεν ερωτεύεσαι πραγματικά ,συνήθως.
Areana